1. De keren dat wij de Mc drive bezoeken, loopt het vaak uit op een teleurstelling. Bestelde frietsaus niet meegeleverd, eten vanuit de Mc Drive bij aankomst vaak koud, frietjes in een happy meal zo zout dat het een regelrechte aanslag is op de kinderniertjes. Over dit laatste heb ik mijn beklag gedaan, er wordt dan simpelweg gezegd dat ik dat dan even aan moet geven bij de bestelpaal. In mijn beleving hoort dat niet zo te zijn. Als grote kindervriend-frietjes bakker hoor je gewoon te weten dat frietjes in een happy meal gewoon weinig zout moeten hebben. En waarom zijn die krengen zo zout? Omdat ze natuurlijk graag willen dat je iets meer gaat drinken, want op het drinken zit een behoorlijke winstfactor. Aan de voorkant van de bestelbalie ziet het er leuk uit, aan de achterkant draait het keihard om targets. Getuige een record lijstje wat bij de afhaalbalie hangt.