1. Marc 1673 punten

Afgelopen weekend een avond uit bij Giulio. Want dat is het, een avond uit. We waren hier al eens eerder geweest. Op basis van die ervaring en de (meeste) recensies hieronder namen wij met een gerust hart onze (culinaire) vrienden mee. Het bleek een succes. Gastheer Giulio moest het met een personele onderbezetting stellen maar dat deed voor ons niet af aan aandacht en vriendelijkheid. Ook wij moesten wachten tussen de gangen maar hebben daar geen moeite mee. Snel eten kan o.a. bij Mc Donalds. Het wachten werd ook beloond met overheerlijke gerechten vergezeld van een passende wijn. De verse ingrediënten, verrassende bereidingswijzen en presentatie van de gerechten werden ook door onze vrienden enthousiast ontvangen. Alles droeg bij aan een sfeervolle avond. De inrichting van het restaurant is echt Italiaans. Strak maar toch romantisch. Ook de afwezigheid van rondrennende en/of jengelende kinderen droegen bij aan een goede sfeer. Er zijn (in Arnhem) meer dan voldoende restaurants waar men voor een aanzienlijk lagere prijs kan eten. Een ervaring als bij Giulio zal je er echter niet voor krijgen. Wij hebben ervan genoten en genieten er nog van. Wij komen zeker terug!