1. Slechte service. Lang (15 a 20 minuten) wachten tot ze komen vragen wat voor drankje je wilt bestellen. Als wij uiteindelijk weg willen en om de rekening vragen zitten we weer een kwartier te wachten. (terras was niet heel druk bezocht)

In de avond besloten het toch nog een kans te geven. We gingen er eten. Bestelling werd fout opgenomen waardoor we 3 kwartier op ons eten moesten wachten, de franse frieten (het bijgerecht) werd zomaar bezorgd zonder de hoofgerechten die pas een half uur later kwam. Meerdere malen aangegeven, het bleef fout gaan. Uiteindelijk het eten, krijgen we de helft niet. De glazen waarin ons drinken werd gesserveerd zat onder de lippenstiftresten, en wij droegen geen lippenstift! Heel vies en kwalijk.

Meerdere klanten zien overlopen naar cafe er tegenover i.v.m de slechte service, de service die mensen niet kregen. 20 minuten wachten voordat je kan bestellen voor een drankje is absurt.

Meiden in de bediening lieten veel glaswerk vallen.
    Een grote chaos! Sorry, maar dit is zeker geen aanrader!

Ook het eten dat je voorgeschoteld kreeg was minimaal.
    Naar einde van zo'n leuke dag.