1. Dacht mijn vriendin mee te nemen naar een leuk restaurant. Het mocht wat beter zijn dan de plaatselijke eetcafe. Zo kwam ik uit bij "Bistro 't Gerecht". Ik had van te voren de reservering gemaakt, en erbij aangegeven dat mijn vriendin niet zo van vis hield. Ook had ik tweemaal het verrassingsmenu, en een bijpassend wijnarrangement besteld. Bij binnenkomst werden we zeer welkom ontvangen. Waar een leuke aperatief op volgde, het eten was zeer goed. Ik heb zeer gedurfde smaakcombinaties geproefd. Waarvan ik dacht toen ik het hoorde van "mwa?" maar de smaken verrastten mij zeer zeker positief! De wijn vloeide rijkelijk er werd niet zuinig gedaan. De bediening had veel kennis van zaken. En vertelde ook openhartig over het zoeken van de juiste wijn bij het juiste gerecht! Wat zeker is gelukt!
    Ik heb een heerlijke avond gehad van 7 tot half elf zijn we zoet geweest met heerlijk eten en drinken. Om erna met roze wangentjes naar bed te gaan.