1. Patricia

Afgelopen zondag bij De Buren Tapas gegeten met wat vriendinnen. Het was erg gezellig, we konden lekker buiten zitten (tafel met een vuurtje/haard). De bediening kwam regelmatig onze lege glazen bijvullen. We hoefden hier niet lang op ons eten te wachten.. We hadden het erg gezellig, dus ook niet helemaal op de tijd gelet.
    Het eten was heerlijk! Nog maar weinig Tapas gehad, maar zeker voor herhaling vatbaar. We hadden gekozen voor de verrassing van de kok, een 3-gangen menu. De eerste ronde was carpaccio, daarna verschenen er kleine hapjes en de derde ronde was bijna niet op te krijgen. Voor iedereen zat er wel wat tussen (vlees en vis) en een lekkere afwisseling van smaken en gerechten.
    De prijs viel ons ook erg mee, we hadden een gezellige middag/avond voor een zeer schappelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!