1. Op een mooie dinsdagavond gekozen voor Restaurant Le Thai Cuisine. Op de website hadden ze nog een 3 gangen keuze menu staan. Eenmaal aangekomen bleek dat niet meer het geval. Wel kon er gekozen worden voor een verrassingsmenu van €27,95 waarbij je grofweg kon aangeven of je wel of niet vlees, vis, vegetarisch of iets anders wilde. Duidelijk aangegeven, geen fruit voor mij.
    De locatie is erg mooi in een gewelvenkelder. Wel was het er wat warm. We konden zien dat het 25 graden was, net niet comfortabel. Ook zat er een grote groep met een klein kind van ongeveer een jaar. Helaas maakte de kleine veel herrie wat alle kanten op kaatste in zo'n kelder. Niet fijn. Bovendien hadden de mensen rondom hun alles vol staan met babyspullen waardoor de mensen van het tafeltje naast hun wat moesten inschikken. De eigenaar en serveerster waren er volgens mij ook niet echt blij mee.
    Als voorgerecht hadden we lams-sate met een vegetarische loempia. Gewoon lekker. Hoofdgerechten waren roergebakken kip in knoflook-oester saus en roergebakken stukjes varkensvlees met home-made zwarte peper saus met rijst en een (volgens mijn vriendin) lekkere salade. Hoofdgerechten waren lekker. Geen wauw-factor maar degelijk goed. Bij de nagerechten kwam de (overigens zeer vriendelijke) serveerster aan met ijs met fruit. Ze zette het neer voor me en ik moest haar eraan herinneren dat ik geen fruit wilde. Meteen excuses en er werd iets anders gehaald. Erg jammer van deze fout anders had de vlotte bediening zeker een 9 gehad.
    Al bij al smaakte het goed. Nergens wauw maar steeds degelijk goed. Ik was blij dat we hadden gekozen voor het verrassingsmenu aangezien ik de prijzen los van de gerechten een tikje duur vond. Ook erg jammer van de groep van de kleine. Hopelijk maakt de eigenaar regels dat er geen kleine kinderen meer mogen komen. Dit is gewoon te rumoerig in zo'n gewelvenkelder.