1. Melek 927 punten

Het restaurant ziet er van buiten heel erg netjes uit. Ook van binnen heeft het restaurant een nette en moderne inrichting. Op de achtergrond draait rustige jazz-muziek.

Bij binnenkomst werden wij direct geholpen. Wij kozen ervoor om fijn buiten in het zonnetje te dineren. De bediening was vriendelijk en vlot, maar zeker niet opdringerig. Het zorgde ervoor dat wij op een hele prettige manier konden dineren.

Als voorgerecht kozen wij voor brood met kruidenboter en kaasbrood met kruidenboter. Wij hadden immers vernomen dat het restaurant hierom bekend staat. Ondanks onze hoge verwachtingen werden wij niet teleurgesteld. Het brood en het kaasbrood was vers en warm toen het werd opgediend. De smaak was voortreffelijk.

Als hoofdgerecht kozen wij een pizza. De pizza had een dunne bodem, was een beetje knapperig en absoluut niet taai. De topping was vers en van goede kwaliteit. Ik heb reeds op diverse plaatsen in binnnen -en buitenland pizza gegeten en kan met een gerust hart zeggen dat deze pizza een van de lekkerste is die ik heb gegeten. Dit is absoluut een compliment, aangezien ik de lat redelijk hoog leg.

De prijzen zijn wat ik er vantevoren van verwachtte en liggen ongeveer op hetzelfde niveau als een gemiddelde pizzeria. Maar omdat we heel tevreden waren over het eten en omdat we heerlijk hebben kunnen dineren in een luxe restaurant kunnen wij rustig zeggen dat de prijs/kwaliteitverhouding uitstekend is.

Als je zin hebt in een lekkere pizza dan kunnen wij restaurant Larende van harte aanbevelen. Laat je niet misleiden door de luxe uitstraling van het restaurant: je kunt er heerlijke pizza's eten voor een hele goede prijs.