1. Tijdens een dagje shoppen wilden we lekker ergens goed eten. Terras van de Carrousel zat goed vol en de kaart zag er uitgebreid uit. Terwijl de ober ons de drankjes bracht stopte hij voor een praatje bij de tafel naast ons en al pratend met deze mensen werden onze drankjes geserveerd. Geen enkele aandacht voor ons, dus ook geen alstublieft. Ik bestelde de lamskoteletjes en vroeg nog of het de echte lamskoteletjes betrof met weinig vlees en 1 krom bot. Jazeker zei de ober dat zijn de beste. Helaas ik kreeg lamsschenkel, ik sprak de bewuste ober aan hierover en hij vertelde mij dat het echt lamskoteletjes betrof en ik me echt zeer vergiste. I eet geregeld lamsvlees en heb jaren in een slagerij gewerkt en keek hem aan en zei,,dit is zeker niet juist wat u nu zegt,, Mijn vriendin bood aan te ruilen met haar entrecote.. Prima,maar helaas dit was koud. Grrr ben ermee op gestaan en naar een oudere ober gegaan en die voelde met zijn vinger in het midden van het vlees en zei...mijn excuses, ik los het gelijk voor u op en nam het bord mee. Na een kleine 3 a 4 min kreeg ik mijn aan gesneden stuk vlees retour( waar een vinger in gestoken was) en dit was stevig doorbakken en niet eens meer te kauwen. Mijn beklag wederom gedaan bij een medewerkster en die bood aan iets anders van de kaart klaar te maken. Maar helaas mijn zin om hier nog iets te eten was me vergaan.

1,4