1. Teleurgesteld

In een woord: Slecht! Via Groupon bon hier onbeperkt spareribs gegeten. Ruim 50 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht (terwijl het echt niet druk was). Serveerster zei dat ze ons echt niet was vergeten, terwijl andere mensen (met ook spare ribs) die veel later binnenkwamen al wel eten geserveerd hadden gekregen. Sterker nog, nadat wij eindelijk spareribs hadden (overigens kregen we zo maar een smaak, er was ons niet gevraagd welke smaak we wilden), kregen andere mensen die net twee minuten binnenwaren ook spareribs. Leek wel op ontmoedigingsbeleid, zodat we niet nogmaals spareribs zou bestellen (was namelijk onbeperkt). Spareribs waren taai en droog. Frietjes (zelfs na 50 minuten wachten) waren slap en niet eens gaar (zeg maar rauw). Maar niet meer bijbesteld. Als toppunt van de avond: Extra bijbetalen voor de uitgeserveerde mayonaise (50 cent) en creme fraiche (1,60 euro) zonder dat dit gemeld was. Drankjes tegen een schandalige prijs van 2,50 per stuk. Advies: Niet heengaan!