Op dit adres zit nu: La Dolce Vita

1. Bas 862 punten

Op een vrijdagavond zijn we hier een hapje gaan eten. Na eerder met succes wat eten afgehaald te hebben zouden we nu het restaurant eens gaan bekijken. Aan de inrichting is best aandacht besteed. Helaas heeft de zaak een dusdanig lelijk systeemplafond dat ik het gevoel had of ik in een Aldi met muurschilderingen zat te eten. Maar goed, de intentie was goed dus benieuwd naar het eten.

De kaart is vrij duur. Daar is op zich niets mis mee als zich dat vertaald in kwaliteit maar dat lukt niet helemaal. Voor een zaak die een standaard steakhouse/pizzeria zijn is het eten prima in orde. Maar voor de prijzen die gevraagd worden moet er toch wel iets meer aan gebeuren. Daarnaast stond het mij erg tegen dat bij mijn steak de champignonsaus al over het vlees zat. En dan niet een beetje, maar mijn T-bone steak verzoop er bijna in. Nou vind ik champignonsaus over het algemeen lekker, maar zeker niet zoveel. En in dit specifieke geval was ik ook niet enthousiast van de saus. Als groenten lagen er (ook onder de champignonsaus) wat halve paprika's op mijn bord. Had ook zeker wat meer aandacht naar uit mogen gaan, zowel qua presentatie als keuze groenten zelf.

Het toetje hebben wij dan ook maar gelaten voor wat het was. Deze zaak is prima om af te halen, niet om er te eten. En blijkbaar is dat bekend want we zaten de hele vrijdagavond alleen in het restaurant.

4,1