1. Emma 269 punten

Ik was wat huiverig om naar Goed te gaan door de wisselende recensies maar door een goede eerdere ervaring van mijn moeder toch maar besloten om hier te gaan eten. We merkten al snel dat de ervaring sterk afhankelijk is van het personeel dat je treft. Bij ons werden de menukaarten gegeven en that's it. Tafel naast ons had een vlotte serveerster die vroeg of de gasten al eerder geweest waren en of ze uitleg over het concept wilden. Het idee is leuk; van elkaars gerechten meeproeven. Uiteindelijk zijn de gerechten te groot als tapasgerechten en te klein als volledige maaltijd, dus dat vond ik persoonlijk wat verwarrend. Mijn ouders bestelden calamaris, kregen een enorm bord vol (grote portie gekozen) en deze smaakte perfect! Mijn zusje had een pizza 5 kazen, waarvan zij de 5e kaas (feta) niet begreep. Verder wel smakelijke pizza. Ik had zelf de kip uit de oven met een kleine ceasar salade. Kip was erg lekker maar kwam veel later dan de andere gerechten, is toch vervelend als je op je eigen verjaardag je eten niet krijgt en de anderen al kunnen beginnen. De salade was wat mij betreft veel te karig; alleen wat bladsla met parmazaanse vlokken, yoghurtdressing en gebakken stukjes (vettig!) brood in een kopje ter grootte van een koffiekopje. Voor 3,99 vind ik dit echt te min.

Ik begreep de eerdere recensie over het 'flessenconcept' eerst niet, maar wat blijkt; als je frisdrank besteld (wij hadden ijsthee) krijg je dit in een halve literfles met alleen een rietje. Bij een klein flesje kan ik hier nog in komen, maar met zo'n grote fles voel je je niet erg charmant. Snap het idee er achter niet, werd ook niet uitgelegd.

Al met al wil ik hier nog wel een poging gaan wagen maar beste eigenaar geef het personeel wat meer aanwijzingen en laat ze wat alerter zijn (zoals mijn vader zei 'sommige tutjes lopen vooral mooi te zijn en lopen continu met lege handen te dagdromen').