1. Vorige week donderdag dachten wij heerlijk echte Javaanse rijstschotels te gaan eten. Om te beginnen was er geen drankenkaart, waarop de prijzen van de dranken vermeld stonden. Daarna werden zonder uitleg, voor wie wat was, de rijstschotels geserveerd en later bleek misten er drie bijgerechten. Daar de bijgerechten voor de twee rijstschotels veelal hetzelfde waren, vonden wij als kleine eters de hoeveelheden toch absoluut ontoereikend. Bij thuiskomst realiseerden dat wij tekort gedaan waren. Hierover hebben wij het restaurant ge-emaild en onze grieven kenbaar gemaakt en hen een kans gegeven om de zaken op te lossen. Men vroeg om ons telefoonnummer door te geven, maar er is nooit gebeld. Een restaurant kan een fout maken, maar maak het dan met de klant in orde! Deze lakse houding typeert dit restaurant.
    Wij zullen hier nooit meer een voet tussen de deur zetten en zullen ook zeker geen reclame maken in ons netwerk voor dit restaurant.
    Hetty Langelaar