1. R&C 631 punten

Ach....
    At today`s uit Heel is helemaal in Weert terecht gekomen! YES!! En dat de inrichting ook meeverhuisd is. Wellicht om oude bekende weer direct thuis te laten voelen?...

Archie heeft gelukkig zijn passie en talent weten voort te zetten. Het zag er even naar uit dat we het zonder zijn culinaire kunsten moesten doen na berichten dat At Today`s weg was uit Heel. (dat was zeker balen)

09 juni 2012 zijn we gaan eten.
    Zie eerdere recentie over At Today`s, ik zou het zo weer over typen. Met de melding dat we wederom geen gebruik hebben gemaakt van de kaart en gevraagd hebben:"doe maar iets."

Na de punch(drankje) en amuse, kregen we van alles wat. Lekkere voorgerechtjes en een hoofdgerecht van een combinatie van: kip piri piri,stoofpotje en een kunstwerk met o.a. goed bereide tonijn! En van diverse groenten. Alles in een typische balans van smaak. Op een of andere manier past alles bij elkaar.

Wijn tip van Archie: Penrose Rosé wijn, is lekker en fris hierbij. En ja ook dat was zo!

Beste lezers; als je puur en (h)eerlijk wenst en openstaat voor een beetje anders, dan is Caribe inderdaad een feestje.... Doet me denken aan:"een beetje vreemd, maar wel lekker"
    Daar bedoel ik mee, dit is geen dertien in een dozijn franchise formule en dat is LEKKER!

Leuk detail:

Archie gaat waarschijnlijk zijn klanten de kans geven om mee te doen met een soort van kookles. Op een dinsdag avond zelf koken en opeten! Kan haast niet wachten..

Bedankt!

R & C