Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Hoofdstraat 210, 7901 JZ, Hoogeveen

Op dit adres zit nu: The Business

1. De kok van het Koetshuis kan geweldig vegetarisch koken. Chapeau! Afgelopen weekend weer bij 2 restaurants in Alkmaar geweest en zij tippen niet aan de kwaliteit en smaakvolle gerechten. Ik durf altijd het verrassingsmenu te nemen, gewoon om het altijd heerlijk is.

Alleen: geen karafje water op tafel naast de wijn...? Als ik een glas water bestel dan hoef ik geen flesje sourcy of Spa. Dan wil ik gewoon dat mooie schone drinkwater: Uit de kraan! Sterker nog: er wordt wel water in rekening gebracht maar het personeel is ook vergeten 2 glazen wijn aan te slaan.. zonde.

Het personeel heeft soms weinig oog voor wanneer de tafel afgehaald kan worden, ik maakte mee dat de chef vanuit de keuken de bediening moest aansturen.

Jammer van de locatie, tegenover 2 kroegen. Buiten eten is daarom geen optie.