1. Geachte heer Ronald,
    Ik ben de eigenaresse van Mantra en vind het heel jammer dat u uw avond bij ons zo heeft ervaren.Ik bied mijn excuses aan dat aan u werd verteld dat reservering niet nodig was. Ik vroeg u om aan de bar te komen zitten wel met de bedoeling om een drank aan te bieden, en toen u wegliep , wisten we niet dat u terug zou komen.Anders hadden we een tafel voor u gehouden.We waren blij dat we toch een tafel voor uw hadden toen u terugkwam.Het was een hele drukke avond in verband met Hemelvaartsdag en alles in onze keuken is vers bereid.Vandaar dat het eten wat langer duurde dan normaal.The Thali is een gerecht met een beetje van alles in kleine schaaltjes, dus de hoeveelheid van kip, samen met linzen, raitha, aardappel,salade, naan brood en rijst, is niet evenveel als de hoeveelheid kip, ons hoofdgerecht Kip Curry.We hadden inderdaad wat beter moeten opletten ook al zat u in een hoekje,zodat u de nodige aandacht van ons kreeg.We bieden nogmaals onze excuses aan voor alles dat misging die avond en hopen u weer van dienst te kunnen zijn.