1. We hadden een arrangement geboekt in het hotel en waren de eerste dag begonnen met een kopje koffie en een gebakje op het terras. De eerste afknapper eigenlijk, want in plaats van "eigengemaakte" taart was het een appeltaart net uit de koelkast met een stuk plastic nog onderop de taart. Had zo van de Hema kunnen komen en dat zou de Hema als een belediging moeten zien. De smaak viel erg tegen en de bediening was niet vriendelijk.
    's Avonds gegeten in het restaurant, de sfeer is aardig en de ruimte is groot maar ademt wel nog de "sfeer van weleer".
    De kaart vonden we erg beperkt als je niet echt een visdag wilt, het voorgerecht (Charcuterie) was best wel smakelijk. Als hoofdgerecht de vega-quiche. Die was duidelijk te lang in de oven geweest (hard, droog en donker zonder veel smaak) en was toch wel erg weinig voor een hoofdgerecht. De bediening hield niet over maar was wel beter dan 's middags, wat niet moeilijk was.
    Op dat moment zagen we de asperges op de kaart en hebben dat in het achterhoofd gehouden voor de volgende dag om een bodem voor de terugreis te leggen. Dat hadden we maar beter niet moeten doen. De asperges waren veel te lang gekookt (geen enkele bite=bijna pulp) en erg verschillend van vorm en dikte (de aspegeboer hier in de buurt zou dit als 3e keuze aanbieden). De smaak en kwaliteit was ongeveer gelijk aan de "bekende asperges uit blik" die je in een plakje ham tijdens veel verjaardagen krijgt voorgeschoteld. De ham was niet bijster smaakvol en ook dit was een marginaal gerecht qua hoeveelheid. De derde teleurstelling op rij. Het hotel is aardig en redelijk/ goed, maar het restaurant is een absolute afknapper en kennelijk alleen geschikt voor de visliefhebber.
    Al met al een zeer grote teleurstelling. De kaart is niet echt compleet en wat erop staat en wat we gegeten hebben viel op het voorgerecht na allemaal zwaar tegen. De versheid van de producten die er zou kunnen zijn is niet meer vast te stellen en de smaak is tussen de keuken en de tafel verloren gegaan. We zijn geen grote eters, maar het heeft ook allemaal eerder een maatje "kindermenu". De bediening verloopt een beetje chaotisch en is sterk wisselend van kwaliteit.