1. Jaap 1205 punten

Zoals in een eerdere review gemeld voor herhaling vatbaar en dat nu gedaan. Deze keer geen vlees/visgerechten maar pizza, deze waren erg goed. We hadden authentieke pizza's genomen, deze liggen niet bomvol met allerlei toppings maar zijn eenvoudig en echt italiaans. Dunne bodem, lekkere verse ingredienten en erbovenop ruccola, heerlijk!
    Als nagerecht ijs met balsamicosaus/dressing, apart maar erg lekker. Bediening ondanks de drukte attent, wij hadden buitenlandse gast mee en we konden niet uitleggen wat kappertjes waren, op verzoek kwam de bediening met een klein schaaltje kappertjes om het te laten zien/proeven.
    Ook reageerden ze leuk door onze gast te vragen hoe bepaalde dingen in haar taal gezegd werden.
    We hebben een heerlijk en gezellig avondje gehad.
    Voor sfeer een 8 gegeven, deze is op zich prima, alleen is de ruimte om de tafels iets te krap waardoor je iets meer van de drukte ervaart, anders een 9.
    Blijft op ons lijstje staan en bij deze ook een favoriet.

Vorige recensies van Jaap

• Jaap

Hebben hier een leuke avond gehad, eten was erg lekker.

Vooraf lekker brood met tapenades, prima carpaccio en een heerlijk hoofdgerecht (ossenhaas), lekker dessert na.

We hebben genoten van dit knusse restaurant, klein minpuntje is de beperkte ruimte, maar als je eenmaal zit....

Voor herhaling vatbaar.