1. Ik heb hier 2 keer gegeten, 1 keer op een woensdag en 1 keer op een zaterdag.
    De woensdag was mij heel goed bevallen, al het eten kwam mooi verspreid telkens.
    Alleen de zaterdag was wat minder. Het duurde eerst 20 minuten voor ons om iets te drinken werd gevraagd, kregen daarna na 3 kwartier pas een deel van onze bestelling en daarna weer een half uur later de andere helft. En volgende ronde hebben we hierna niet meer gedaan,want we hadden geen zin om nog eens anderhalf uur te wachten op ons eten. Zijn daarom maar naar het dessert buffet gegaan om ons toetje te eten, maar deze bleek gewoon leeg te zijn. Het enige dat er nog was, was wat fruit en 2 stukjes spekkoek, ipv de vele soorten taartjes waar ik de vorige keer uit kon kiezen. Alles was gewoon al op.
    Ik zal zeker nog eens teruggaan naar het restaurant maar niet meer in het weekend.