1. Kritisch

Begin mei (2012) hier op het terras neergezakt na een dagje winkelen. De bediening was vlot en netjes.

Het eten zag er heerlijk uit. Een grote portie spareribs voor mijn man en voor mij een grote schnitzel met spekjes, champignons en uitjes. Geserveerd met rauwkostsalade en een puntzak vlaamse frieten.

Helaas viel de smaak erg tegen. De spareribs van mijn man waren flauw (bijna niet op smaak gebracht) en ook droog.
    Mijn schnitzel smaakte alsof hij over datum was of te lang buiten de koeling had gelegen. Zat een nare bijsmaak aan die mijn man ook opmerkte. Daarom helaas de schnitzel niet helemaal opgegeten.

De salade en de patat waren daarentegen heerlijk! Van de patat hebben we nog een extra portie bijbesteld.
    Later zagen we op de bon dat die extra frieten niet in rekening waren gebracht. Evenals het schaaltje saté waar we om hadden gevraagd. Dat zorgt ervoor dat we voor de service een 8 hebben gegeven!

Aan het eind ging ik nog even naar de wc en het was maar goed dat ik dat niet tijdens de maaltijd heb gedaan, want het was er niet schoon! Jammer!

Wij gaan hier niet nog een keer naar toe!