1. bram 24 punten

Zeer creatieve en ook traditionele kaart,  ze gaan hier voor kwaliteit.Bediening die weet hoe het hoort, we hoorden dat het net is overgenomen door de dochter van het huis .
    We hebben heerlijk gegeten, die asperges waren van kop tot kont om te zuigen, geserveerd met goede hammetjes, ei, boterjus, nieuwe aardappelen, je proeft de lente .
    Vooraf hadden we een lichte voorjaarssalade met een gebakken mini ei en na verse aardbeien met echte slagroom en vanille ijs .
    Ga zo door, lang leve de a la carte restaurants .
    Even onthaasten en gewoon bediend worden naar wensen .

Vorige recensies van bram

• Leuke onderneming, zijn echt goed bezig.

Hier wordt nog vers en traditioneel gekookt, inmiddels uniek in het restaurant leven.

Persoonlijk, vers, voldoende, ouderwets met een aanpassing aan de moderne tijd, eerlijk en boven al gewoon gastvrij met kennis van zaken.

Gek dat zo'n tent geen wachtlijst heeft, als dit bij ons in de buurt zou zijn waren de prijzen 2 keer zo duur en een wachtlijst van een half jaar.

Ga zo door, groetjes, Bram en Jannie van Heesteren {Gouda}