1. fam.kanters

Wij komen hier elk jaar als we op de camping ziten in Ommel.
    Het mooie van deze zaak is dat je kunt zien dat ze ECHT met het vak bezig zijn (horeca). Daar bedoel ik eigenlijk mee we waren op koninginnedag weer in het stationneke , en het was er echt druk maar het personeel maakt gewoon tijd voor je en je krijgt alles mooi optijd ondanks de drukte, echt top hoor z'n personeel kunnen nog heel veel zaken wat van leren, en het mooie van deze zaak is dat er elke jaar wel weer iets veranderd vorig jaar was de ijshoek nog niet klaar maar echt zeer slim gedaan van de eigenaar het effect kon je gewoon zien dikke rijen voor die ijssalon. En wij komen altijd voor de tomatensoep en die was weer overheerlijk.
    Wij zullen zeggen ga zo door !!!

We komen zeker terug !!!

Vorige recensies van fam.kanters

• Wat een leuke en mooie zaak, en met de nieuwe ijshoek zeer mooi en lekker, snelle bediening, netjes, spontaan.

We hadden de aanbieding van de mosselen (ze waren geweldig en lekker), goeie kok in de keuken.

Mooi en lekker, uitgebreid assortiment.

En ik had heerlijk koud bier.

Ik ga zeker nog een keer terug en het is zeker een aanrader.

Ik zal zeggen ga zo door,
    Top tent!