1. We hebben hier na lange tijd weer eens gegeten en speciaal op uitnodiging van de eigenaar. Ik heb dit vaak als 1 van mijn favouriete restaurants omschreven en vaak bejubelt, helaas moet ik nu zeggen dat het tegenviel. Natuurlijk is het nog steeds 1 van de meest leuke en gezellige restaurants in apeldoorn, de bediening is nog steeds top en hartelijk maar...
    We hadden mexicaanse tapas en kregen oa een gekookt eitje in partjesbrood met knoflookmayo en toast met aardbeienjam. Misschien ben ik de afgelopen jaren teveel verwend door mangu maar dit is toch wel wat simpel.
    Bovendien hadden we in ronde 3 patat ( niet echt mexicaans ) en die was ook nog eens niet gaar..
    Ik recenseer vaak en veel en probeer altijd eerlijk te blijven en het doet best pijn dat ik dit nu moet schrijven want ik mag de eigenaar maar hopelijk leren ze ervan.
    Ander punt is dat als je door de eigenaar word uitgenodigd om te komen eten je verwachtingen hebt, een man een man en een woord een woord.. Nu gingen we met een teleurgesteld gevoel naar huis, ondanks het "gebaar" aan het eind.
    Misschien proberen we ooit de BBQ daar nog maar de animo is niet erg groot.
    Helaas een matige beoordeling na alle topwaarderingen hiervoor. Sorry.

Vorige recensies van w.mosterd

• Pas weer via vakantieveiling.nl hier het tapasmenu gehad. Was weer geweldig, toch steeds weer andere tapas en na de derde ronde mag je gewoon nog bijbestellen wat je graag nog extra wilt hebben. Bediening als vanouds vriendelijk en attent.
    Wij blijven hier nog regelmatig naartoe gaan.

• Vanavond weer eens wezen eten bij dit leuke en vooral erg gezellige restaurant.

We gingen weer via vakantieveiling.nl dus het tapasmenu.

Het was altijd al erg lekker maar dit restaurant zit niet stil...allemaal nieuwe heerlijke tapas dit keer...ik was verbaasd dat ze zichzelf toch nog konden overtreffen!

De bediening was als vanouds, helemaal top!

Ook een rondleiding gehad door de zaak, er komt een BBQ hoek...ziet er nu al (nog niet af erg mooi en gezellig uit...ga daar zeker eten als het klaar is!

Kortom: een absolute aanrader voor mensen die van lekker eten houden en van een hele bijzondere gezellige sfeer!

• Vanavond weer eens bij Mangú wezen eten via vakantieveiling.nl.

Het eten was alweer erg lekker en gevarieerd.

De bediening super snel en vriendelijk en alle wensen worden ingewilligd.

De huisgemaakte chocoladetaart is een aanrader, net als het kaneelijs met honing en slagroom....

Kortom, ze gaan ons zeker nog wel vaak terug zien hier!

• Vanavond met een bon ( vakantieveiling.l ) ernaar toe geweest. Top restaurant en erg vriendelijke bediening! Super lekker eten en met alle wensen wordt rekening gehouden.

We gaan er zeker vaker naartoe!