1. Over de overige zaken behalve de service kan ik niets zeggen aangezien wij niet eens binnenkwamen. Er was een besloten feestje op zaterdagmiddag NA 12 uur. Wij werden zeer onvriendelijk opgewacht bij de deur door een man die mededeelde dat wij er niet in kwamen ivm genoemde feestje. Hij verwees naar de website waarop gestaan zou hebben dat het gesloten was. Lekker makkelijk: verwijzen naar de website. Temeer ik de vrijdag ervoor er nog op gekeken had en nergens van een sluiting had gelezen (in ieder geval niet duidelijk). Daarna werden we als honden weggestuurd en dropen wij af. Als hij een horecaman was geweest dan had hij ons voor de teleurstelling bijv. een voucher voor een kindermenu of een drankje aangeboden voor de volgende keer. Wist ie zeker dat we terug zouden komen. Dat doen we nu waarschijnlijk niet meer. Dit omdat ik niet alleen mijn dochter van 3 uit de auto moest tillen, maar ook nog omdat mijn moeder erbij was met de rollator. Dit alles kon onverrichterzake weer terug in de auto! Mijn dochter was ook zeer teleurgesteld. Vervolgens zijn we heerlijk wezen eten een paar honderd meter verderop in 's- heerenbergh.