1. Ik zelf kom hier al echt meer dan 15 jaar zeker. Eerst met m'n familie en later dus vaste klant geworden met mijn vriendin en echt waar altijd van harte genoten. Maar de afgelopen 3x zijn dusdanig tegen gevallen dat wij besloten hebben hier niet meer te komen. Delphi is in korte tijd zwaar achteruit gegaan. Waarom rommelen aan een goede Delphi schotel? Ineens is die anders samengesteld en is het vlees minder lekker en dan maar niet te spreken over de slechte service. De laatste keer hebben we ruim 45 minuten zitten wachten op het voorgerecht een simpele stokbrood met kruidenboter voor 2 personen, dus na 45 minuten toch maar is gevraagd over hoe het er nou voorstond. De serveerster regelde direct ons voorgerecht maar kwam met de mededeling dat er een probleem was ontstaan met ons hoofdgerecht deze zou al klaar staan terwijl ons voorgerecht net voor onze neus stond. Er werd een voorstel gedaan om direct het hoofdgerecht mee te serveren dat vonden wij uitermate belachelijk waarom de klant belasten met een fout die bij hun vandaan komt? Lachwekkender vond ik om te zien dat het personeel in de zaak al zat te genieten van stokbrood met kruidenboter terwijl wij er ruim op zaten te wachten. Was het nou onwijs druk kan ik me indenken dat er foutjes worden gemaakt maar het was ontzettend rustig. De keren er voor ga ik niet eens over beginnen maar bijvoorbeeld een drankje van de zaak wegens de slechte service die ons beloofd was en uit eindelijk nog uit eigen zak is betaald etc etc etc. Het eten is van slechte kwaliteit en de service is slecht, erg teleurstellend allemaal komop management toon wat initiatief en leiding en zorg dat de kwaliteit weer terug komt op het oude niveau juist nu waarin mensen echt overtuigd willen worden voordat ze goed geld gaan uitgeven ergens. Nu jagen jullie de klant de zaak uit, wij zaten te overwegen om weg te gaan de laatste keer zelfs nog voordat het voorgerecht er stond want wij hadden er schoon genoeg van.