1. Jan 300 punten

De crisis heeft ook hier toegeslagen....

Wederom weer eens gaan eten na de goede ervaring van afgelopen keer, echter mijn ervaring was dit keer veel minder.

De kaart was aangepast en was er dit keer minder keuze in gerechten. Zo te zien was er ook een andere kok aangenomen. Het eten was in alle gangen beduidend minder qua hoeveelheid. Ik vond het zelfs te weinig voor de prijs die ervoor betaald moet worden. Ik denk dat als je een grote eter bent er wellicht met een hongergevoel weggaat.

Ik had de carpaccio en de ossenhaas spies. De ossenhaas was af en toe te rood en het waren maar 6 stukjes. Verder kreeg je daar een klein schaaltje patat bij en een klein schaaltje rauwkost (voor zijn 2e-en). Tevens vond ik maar liefst een stuk of 4 boontjes en 1 in stukjes gesneden spercieboontje. Tevens zat er ook een heeel klein bakje met saus bij wat achteraf ook nog 1 euro per stuk extra moest kosten.

Verder is te zien dat er op personeel is bezuinigd. Een wat oudere vrouw nam werkelijk alles voor haar rekening voor de ca 15 klanten die op dat moment aanwezig waren. Je raad het al, veel wachten en sommige mensen liepen zelfs van tafel af om maar rechtstreeks bij haar te bestellen omdat het soms gewoon te lang duurde.

Verder leek het of dit keer de afzuigkap uit stond en hing er een penetrante geur door het hele restaurant van wat er gekookt werd op dat ogenblik. Mijn kleren kan ik in ieder geval nu in de wasmachine stoppen.

Conclusie;
    Al met al geen goed gevoel aan over gehouden en behoorlijk achteruit gegaan qua prijs/kwaliteit.

4,1

Vorige recensies van Jan

• Jan

Maar weer eens wezen eten na een lange periode. Het is ons uitstekend bevallen. Vriendelijke bediening, andere kaart en er was echt zorg besteed aan het eten.
    Als het zo blijft komen wij zeker terug.

• Jan

Prima eten. Echter de kaart is niet echt uitgebreid en veranderd ook niet vaak. Al met al is de kwaliteit van het eten prima. Bediening is wisselend van service. De tafeltjes bij de wc zijn een afrader en staan ook veel te dicht op de andere tafels, waardoor een privegesprek niet meer mogelijk is.