1. Erwin 11498 punten

UItgenodigd om pannenkoeken te eten. Is niet mijn meest geliefde eten maar we waren hier eerder geweest en toen smaakte het goed.
    Deze keer gegaan voor de hartige pannenkoek met ragout. Lekker, valt alweer niet tegen. Halverwege van bord gewisseld. Dit was een boerenpannenkoek. Hierin zitten champignons, paprika, ui en kaas. Deze was de duurste van het menu maar helaas niet zo gevuld als ik zou verwachten. De kaas die gebruikt wordt voor de pannenkoeken is smaakloos. Hiervoor zouden ze wel wat smakelijkere kaas mogen gebruiken. Deze viel wat tegen. En dat voor bijna € 12
    Uiteraard is dit een restaurant speciaal voor kinderen, die vinden pannenkoeken eten een feest. Je moet er wel even aan wennen met de drukte rond je heen. Ik geloof best dat dit een goed pannenkoekenrestaurant is maar het is nog steeds niet mijn ding.

6,1

Vorige recensies van Erwin

• Erwin

Pannekoeken zijn niet mijn meest favoriet. Toch heb ik hier prima gegeten. Een hartig exemplaar was prima.

Blijf het wel duur vinden voor een plak deeg.