1. Ria 2269 punten

Met een groep van 7 volwassenen hier gegeten.
    Werden geplaatst aan een ronde tafel waarbij in het midden een draaiplateau zat.
    Op zich leuke tafel ware het niet dat het restaurant daar eigenlijk te smal voor is, en dat we deels het gangpad blokkeerden
    Er werd niets uitgelegd hoe het in zijn werk ging, en er werden 2 verschillende kaarten uitgedeeld. Bij de een zaten foto's en beschrijvingen van vleesgerechten.
    Er werd wat besteld dim sum en vleesgerechten, met speciaal verzoek het vlees drooggebakken aan te leveren.
    Kregen we eerst alle dim sum op tafel. Werd niet uitgelegd bij het brengen van de dim sum wat het was, sommigen herkenden we niet van het plaatje van de kaart. Taaie dimsum, smaak was maar matig.
    De vleesgerechten, daar was er maar een bij die was wel erg lekker, helaas erg veel bot erin. De Cha sieuw smaakte alsof die met de kruiden van tjap tjoy was klaargemaakt, bleh, en hij verzoop in de saus: nee lekker drooggebakken is dat....

Al met al, geen beste ervaring, bediening was erg onbeleefd. Als je drinken wilde bestellen vroegen ze het alleen aan de helft van de tafel.