Op dit adres zit nu: Kobe

1. Wellicht waren onze verwachtingen te hoog gespannen maar wij kijken enigszins teleurgesteld terug op ons avondje sylvesters.
    Het geboden 3gangen verassingsmenu was smakelijk maar niet bijzonder en de porties waren dermate klein dat deze ( niet grote eter) toch geen verzadigd gevoel had na 3 gangen.
    Het a la carte voorgerecht van Gamba bestond uit gewoon gebakken gamba's op bolletjes te harde meloen en een salade van venkel dwz droge venkelplakjes en een pittig "koekje". Dat laatste was wel verrassend omdat het hier een smaakexplosie betrof, maar stond niet in verhouding tot de laffe smaak van het gerecht. Het hoodgerecht van Risotto met Kreeft was lekker maar geen feestje voor mijn smaakpapillen.
    Het 3gangen kindermenu van tomatensoep, vlees&friet, ijs was prima, een suggestie is om een klein&groot kindermenu aan te bieden, een 10jarige heeft natuurlijk een andere behoefte dan een 5jarige.
    Als we de prijs/kwaliteits verhouding vergelijken met onze ervaringen elders dan komt deze matig uit de bus.
    Grote complimenten echter voor de vriendelijke en service gerichtte bediening, het goede tempo van de gangen en de sfeer van het restaurant.