1. Wij waren na een dagje dierentuin, op zoek naar een leuk plekje om even te kunnen eten met de kinderen. ( 3 en 6 jaar) Wij zijn toen uitgekomen bij Klein Zwitserland.
    Het is een ontzettend leuk restaurant, met een nette en goede uitstraling. Wat helemaal fantastisch is, was dat er een kinderspeelhoek is. Normaal moet je de kinderen bezig houden tot het eten komt en dat geeft wel eens de nodige probleempjes. Nu kunnen de kinderen zich prima vermaken in de kinderhoek en kan jij als ouders ook even lekker met elkaar eten. De bediening was zeer vriendelijk en de kwaliteit van het eten was prima. Onze dochter had voor een sprookjespannenkoek gekozen en kreeg daar als cadeautje bij vleugeltjes van een vlinder, zij was hier ziels gelukkig mee. Mijn zoontje had een auto pannenkoek en kreeg er een leuke lego auto bij. Na een lange dag in de dierentuin was dit voor ons een zeer geslaagde afsluiter en wij komen zeker nog eens terug.