1. Jansen AJ

Net wezen eten, een grote teleurstelling...

Bij binnenkomst werd ik niet begroet, ik kwam er voor t eerst, dus dat was wel fijn geweest.

Jassen worden niet aangenomen, maar dat zal wel normaal zijn.

Menukaarten waren niet echt schoon, bestek ook.

De serveerster was totaal niet vriendelijk, correct maar die had er geen zin in. Eten besteld wat vrij moeizaam ging, aangezien ze zelf niet met eigen initiatieven kwam. En ze slofte of stampte, vreselijk vooral als de akoestiek hol is.

Het eten: rode curry met biefstuk, 2 pepertjes,maar totaal niet pittig. Dat kan, smaken zijn verschillend.
    Het vlees was gortdroog, echt niet lekker gewoon. Het sausje was lekker.

Bij de salade vroeg ik uitdrukkelijk om geen mint toe te voegen, een en al mint.

Tussendoor ook niet gevraagd of alles naar wens was, erg slecht. Aan het einde van de rit vroeg ze of alles naar wens was en ik zei van nee, het enige wat ze zei is ok en daar kon ik het mee doen...

Nee hier ga ik nooit meer naar toe, er is altijd zo hoog opgegeven, maar het is gewoon een doorsnee goedkope thai die je overal op de hoek tegen kan komen. Ik ken betere thais, die relatief qua prijs kwaliteit verhouding beter op elkaar aansluiten.