1. Wij hadden een groupon bon, waar je met twee personen een hoofdmaaltijd betreffende het principe "eten wat de pot schaft" kon nuttigen. De eigenaresse vroeg ons of we wisten wat de maaltijd inhield. Dat wisten we niet, dus ze vertelde over bietensoep en lasagne. Klonk goed, dus prima.
    Vervolgens kregen we een voorgerecht van bietensoep.
    We vroegen of dit bij de grouponbon hoorde, want we dachten dat we via de bon alleen een hoofdmaaltijd konden nuttigen. Dat klopte ook, alleen de hoofdmaaltijd en het voorgerecht moesten we gewoon betalen, dat was logisch volgens de eigenaresse.
    En daar zat het probleem, er was ons nooit gevraagd of we een voorgerecht wilden hebben. Het voorgezet werd zomaar voorgeschoteld, zonder dat we daar een keuze in hadden.
    Dit hebben we bespreekbaar gemaakt met de eigenaresse. Vervolgens was de eigenaresse erg onvriendelijk in haar bejegening/houding en rukte echt de borden met een fors gebaar voor onze neuzen weg en kwakte het hoofdgerecht (dus ons eigenlijke plan via de grouponbon) op de tafel.
    We waren erg verbaasd over deze houding, want als ze even naar ons verhaal had geluisterd en mild was in haar reactie over de miscommunicatie, dan kon het voorgerecht wat ons betrof gewoon op tafel blijven staan (tegen betaling natuurlijk), maar nu hadden we wederom geen keuze en werd het gerecht op een zeer onvriendelijke en niet professionele wijze weggehaald.
    Het eten was goed, maar het respect voor klanten waardeloos. Gelukkig maakte een werknemer van de Sleutel een hoop goed, door gewoon naar ons te luisteren en haar oprechte excuses aan te bieden. Meer hoef je niet te doen als ondernemer, de klant als koning zien en met respect de klant behandelen. Dus groupon bon houders, let op bij cafe de sleutel dat je niet ongevraagd allerlei gerechten krijgt voorgeschoteld, waarbij je later de rekening voorgeschoteld krijgt.