1. Met onze Bongo bon die we cadeau hadden gekregen voor een etentje, togen we naar dit restaurant vanwege de goede recensies. We houden erg van Balkan food en hadden hoge verwachtingen. Deze werden echter niet waar gemaakt. Het eten was oké, maar zeker niet meer dan een zeven waard. De grootste deceptie was de rekening. De bon was 35 euro waard. We hadden bij binnenkomst uitleg gevraagd en het meisje legde uit dat we alles konden kiezen en dat aan het eind van de avond het bedrag van de bon van de rekening werd gehaald. Prima. We kozen het twee gangen menu, met drankjes en koffie en verwachten een rekening van 45 euro waar de 35 euro af zou gaan. Helaas, in plaats van een tientje moesten we 27 euro bijbetalen. Het zou verkeerd zijn uitgelegd, we hadden geen menu mogen kiezen. De toetjes stonden daardoor wel op de rekening. Des te meer vervelend omdat op de kaart bij de voor- en nagerechten geen prijzen vermeld stonden, we hadden ongemerkt nog “dure” toetjes gekozen ook. En ook een toeslag van 4 euro die alleen bij het menu gold -wat we dus niet hadden volgens Boro- bleek achteraf wel in rekening gebracht. Niet zo netjes allemaal. Al met al leverde onze bon dus helemaal niet de waarde op die hij gekost had. We hebben het aangekaart en kregen toen de koffie van het huis aangeboden, maar daarmee dicht je geen gat van 17 euro.
    Het was één teleurstelling voor ons, niet duur, maar ook geen bijzonder eten. Wij gaan in het vervolg weer naar ons eigen favoriete Balkan restaurant. Ga jij er eten? Check dus goed je rekening!