1. Voor het eten zou ik nog een keertje gaan, voor de bediening absoluut niet. 1 ober was vriendelijk, maar erg bleu en de bedienende dame ronduit onvriendelijk op het onbeschofte af. Lang moeten wachten om te kunnen bestellen. Daarna lang wachten op het drinken. Toen weer lang wachten op het eten. Na een uur 1 keer te drinken gehad en nog niets te eten. Gelukkig maakte het eten een hoop goed. Heerlijke gamba's en ook de varkensmedaillons zijn een aanrader. Het toetje viel echter weer tegen. Een dame blanche die al een tijdje gestaan had blijkbaar, de slagroom en het ijs waren al bijna volledig gesmolten. Een tip voor de eigenaar, neem wat meer en kundig personeel in dienst. Een volle zaak met drie man willen bedienen is funest voor je klandizie. Mensen komen namelijk niet alleen voor het eten, maar ook voor het totaalplaatje.