1. Anke en Sandra

Wij zijn vanavond gaan dineren bij Luna op de markt in Sittard. Sinds de komst van de nieuwe chef in de keuken komt de prijs-kwaliteit verhouding nog beter tot zijn recht. De chef werkt als een kunstenaar in de keuken, hetgeen te merken is in de smaaksensatie en in de presentatie. Bospaddelstoelenrisotto was heerlijk evenals de gambas met knoflookpasta en gegrilde groente. Ook het dessert was een lust voor het oog met het amarenenijs, amarenen, vers exotisch fruit en geklopt/gebrand eiwit.
    Het personeel is altijd even vrIendelijk en servicegericht. Er hing een gezellige sfeer. Kortom: absoluut een aanrader.

Vorige recensies van Anke en Sandra

• Anke en sandra

Vanavond wezen eten bij Luna. We hebben genoten van een vega cannelloni. Heerlijk! Als toetje een huisgemaakte tiramisu. Top gewoon. We zijn tevreden over de bediening. Vanaf binnenkomst alert, attent en dienstverlenend. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Kortom een aanrader!