1. Met zijn vieren gegeten gisteravond. We vonden het tegenvallen. De prijs wordt echt niet waargemaakt. Inrichting oubollig en echt niet meer van deze tijd. Eten wel goed maar niet subliem. Het grootste probleem was de wagen met kaas. Heel veel kaas. Regelmatig kwamen ze daar weer mee aan om andere gasten van kaas te voorzien. Zo veel allerlei verschillende soorten kazen op zo"n wagen die dan flink open wordt gezet geeft een vieze zweetvoetengeur in het hele restaurant. Zelf wordt hierdoor dat wat jij op tafel hebt staan danig verpest. Lekker toetje met chocola die je op moet eten in een vieze weeige kaaswalm. We waren het erover eens dat we dit zouden melden maar er werd ons niet een keer ook niet bij het weggaan gevraagd of alles naar wens was geweest. Absoluut niet voor herhaling vatbaar.