1. Van Ammersfoort

Wij hebben intussen meerdere malen gegeten bij Umami en merken op dat het niveau daalt. De bar is erg gezellig en hier is de gastvrouw dan ook erg druk mee, waarschijnlijk door de in haar ogen 'interessante gasten'. Naar de gewone gasten kijkt ze niet eens om! Dat was de eerste keer reeds zo, maar toen ergenden wij ons er nog niet aan. Het eten is goed, dat moet gezegd maar het zijn te kleine porties en de service is belabberd. Bij de Japanner verwacht je toch Aziatisch personeel, maar we hebben maar 1 meisje gezien. De gastvrouw is erg hautain en de Hollandse man in de bediening werkelijk TE popi jopi, beschamend gewoon! Je krijgt er het gevoel dat je blij mag zijn dat je er mag eten. In het begin kijken ze nog naar je om, maar zodra je je hoofdgerecht hebt zie je niemand meer. Heel erg jammer; op de lange termijn gaat ze dit waarschijnlijk de kop kosten!