Op dit adres zit nu: Konbu Jiro

1. Gister zijn we hier met een groepje van ons werk geweest. Was er zelf al een paar keer langs gelopen en was altijd nieuwschierig hoe het er boven uit zag. Op de 1 of andere manier triggerde de gekleurde trap mij altijd. Toe ik met mijn collega's binnen kwam, werden we warm onthaald door de leuke bediening. De eerste indruk was goed. Een erg gezellig, warm tentje met een hele zonnige en vrolijke uitstraling. Op de tweede verdieping stond een tafel voor ons klaar waar na enige tijd heerlijke tapas op werden geserveerd. Wat een heerlijkheid. Aanraders zijn de spinaziepasteitjes, De heerlijke spareribs, goddelijke ossenhaas. En welke ik lekker vond was het geitenkaasje met honing en walnootjes. Als dessert hebben we heerlijke huisgemaakte tiramisu toe gehad. Al met al een geslaagde avond voor mij en mijn collega's.