1. We hebben vrijwel de gehele tapas kaart van het restaurant gehad, en ons eindoordeel was dat de tapas gerechten wel aardig waren, zeker niet bijzonder maar standaard en een groot opwarm gehalte hadden. De kip was droog, de varkenshaas ook en de vis in het vispotje viel van gaarheid uit elkaar. De knoflooksaus die geserveerd wordt bij het brood en diverse andere gerechten is flauw en smaak maar matig naar knoflook. En de honing-mosterdsaus is romig maar zeker geen honing-mosterdsaus. Heel erg jammer want juist met Tapas kan je je onderscheiden.
    De bediening was afstandelijk en erg eenvoudig. De bar man was een vriendelijke hard werkende jongen die geconcentreerd bezig was en dus af en toe vergat naar zijn klanten te kijken. De serveersters waren haastig en af en toe bijna bot. Drinken moet je zelf bestellen, daar is in ruim 2 uur tijd niet een keer om gevraagd, behalve door de barman toen we aan de bar zaten. Besteld eten wordt per 4 schaaltjes op een bord op tafel gezet. Het ziet er niet uit!

5,7