in Sneek

Proef en beleef Kreta!

1. Eten was redelijk. Jammer dat, als je geen ouzo wilt drinken als je binnenkomt, er ook niet gevraagd wordt of je dan wat anders wilt drinken en dat je vervolgens op een droogje zit tot ze bereid zijn om na een poosje de bestelling op te nemen. Zou ook lekker zijn als er iets van een stokbroodje of iets dergelijks op tafel komt terwijl je wacht (of tenminste vragen of je dat wilt). Neem allemaal een toetje of allemaal koffie, want je krijgt het een of het ander, maar niet beide tegelijkertijd.
    De bedrijfsleider/eigenaar(?) is een vreselijk arrogante kwast die je het gevoel geeft dat het een eer is dat je daar mag eten en dien vooral geen klacht in, want dat interesseert hem helemaal niks.

Al met al komen wij nooit meer terug en zullen onze vrienden/familie aanraden om daar zeker niet naar toe te gaan.

6,3