1. Bas 862 punten

De kwaliteit van het eten hangt er vanaf hoe druk het er is. Kom je op een rustig moment dan is wat je ook maar besteld geweldig in orde. Kom je op een moment dat het druk is dan kan het zomaar eens behoorlijk tegenvallen omdat er dan toch net even te gehaast gewerkt moet worden en er wel eens een pan net iets te lang onder de grill blijft staan. Voor mij een reden om Amon rond etenstijd toch net even te mijden en wat later te gaan.

Kwaliteit van de producten is verder gewoon goed. Vrijwel alles wordt zo'n beetje dagvers geleverd en de salade en frietjes zijn erg lekker

Bediening is vriendelijk en over het algemeen kan veel geregeld worden. Thuisbezorgen schijnt officieel wel mogelijk te zijn bij Amon maar blijft een vaag verhaal. Als ik bel is er over het algemeen net even niemand aanwezig om dat te kunnen regelen. Dus dat hangt geloof ik ook gewoon van het moment af.