1. Ook wij waren hier met een groupon; voor 44 euro met 4 personen onbeperkt eten, incl 1 drankje pp en een nagerecht. Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen meteen een drankje aangeboden. Er werd gevraagd wat we niet lusten of wilden eten. Vervolgens werd er een schaal met koude kleine gerechtjes OP tafel gezet (dus geen buffet). Dit bestond uit echt lekkere (en duidelijk) tonijnsalade, een groentenmix, een kip met groentegerechtje, huzarensalade (beetje flauw van smaak). Daarbij kwamen nog warme gerechtjes; intvisringetjes, champignons in roomsaus, pittig lamsgehakt en pittige kippetjes. Tevens werd een mandje turks brood geserveerd. De tapa's waren op Turkse wijze, alles was lekker! Tevens werd regelmatig gevraagd of we voldoende hadden of nog extra wensten, wat vervolgens ook meteen gebracht werd.
    Wie aan tapa's alleen aan spaans eten denkt, zal hier idd niet het verwachte krijgen, maar wij konden ons zeker niet vinden in bovenstaande recensies.
    Prijs/kwaliteit was op deze manier zeer goed!