1. Ik ben afgelopen zaterdagavond wezen eten met een vriendin. Maar telkens als ik bij de Twee Wezen kom word ik teleurgesteld! We hadden van tevoren gereserveerd, maar we kregen een tafeltje toegewezen, waar het stel naast ons op ons neer zou kijken. Niet echt ideaal, maar goed. De salade was echt een heel klein bakje, ik kreeg een halfvol glas wijn en de bediening heeft 4 x gevraagd of we al wat besteld hadden. Wat ik wel mee wil geven is als je meer salade wilt je niet moet laten leiden door de kaart, hier staat namelijk dat je voor bijgerechten €2 moet betalen. Wij kregen te horen dat we extra gratis een bakje salade hadden mogen bijbestellen Echter hoorde we dit pas na het betalen van de rekening. Al met al een avond! We hebben echt lekker gegeten toch waren dit wat minpunten die tegenvielen.