1. Rodriquez

Zag laatst in de Chinese restaurant top 100 (2011) dat dit restaurant op nummer 26 stond. Het stond als enige van de Haarlemse restaurants in de top 100 en aangezien wij er in de buurt wonen vond ik het het proberen waard. Ons eerste indruk was een sfeervolle traditionele Chinese restaurant. Lekker knus met een vriendelijke bediening. Mijn vriendin en ik namen als hoofdgerecht tippan pekingeend en tippan garnalen. Het was echt heerlijk! De smaak was erg goed en het gerecht bleef lang warm omdat het geserveerd werd op een hete plaat (tippan). We hebben lang niet meer zo lekker Chinees gegeten, bravo! Als toetje raad ik aan om het sorbetijs te proberen. Een verfrissende afsluiter. Als je een goede Chinees zoekt in haarlem, dan raad ik je echt aan om naar de Draak te gaan. Ik kom in ieder geval terug!