Op dit adres zit nu: Chill

1. Vanavond in dit restaurant gegeten. Om te beginnen waren we nieuwsgierig geworden door alle verhalen over de plaatsen waar beide eigenaren hebben gewerkt. Dit schept erg hoge verwachtingen. Het eten smaakte goed, duidelijk een kok met ervaring. Tom Ka Kai, normaal een heerlijke Thaise soep met de smaak van cocosmelk, citroengras en erg heet. In Azië heb ik deze soep meer dan 100x gegeten. Vanavond heb ik een lekkere soep gegeten, maar Tom KaKai, nee dat was het zeker niet! Mooie portie bij het hoofdgerecht, maar slibtong ongevraagd fileren? M.i. niet doen! Als nagerecht tiramisu, simpel, lekker en niets mis mee, maar geen uitdaging! Personeel was luid en duidelijk aanwezig, ook de telefoongesprekken achter de bar waren letterlijk te volgen.
    Kort samengevat, lekker gegeten.. maar niet voldaan aan de verwachtingen! Jammer, maar we hadden er meer van verwacht!