1. S.K. 775 punten

Gisteren hier weer eens gegeten (4 personen). Natuurlijk gereserveerd anders geen plek. Net zoals de andere keren was de bediening vlot en het eten goed. Het is geen gezellig restaurant, maar dat weet je ook, dus die verwachting heb je niet. Ruime keuze en goede kwaliteit. Het enige waar ik me aan stoor, is dat men € 2,35 voor een glas cola vraagt. En dan is het geen horeca klein flesje, maar een mix van koolzuurgas en cola-smaak-siroop. Vind ik prima als een restaurant daar voor kiest, maar dan niet de hoofdprijs rekenen. Uit principe neem ik dus iets wat in een klein flesje zit, bij. Sprite. Ook hier rekent men hetzelfde bedrag voor. De limonade prijzen staan in schril contrast met een acceptabele prijs van € 3,40 voor een glas droge witte wijn - fles € 18,50. Parkeergelegenheid is er voldoende (parkeergarage om de hoek).