1. Paar weken terug voor het eerst gegeten in "De gouden karper". Uitgenodigd door kennissen die hier in de buurt wonen. Mooie tent, erg sfeervol. De op "open haard" maakt het geheel erg knus en huiselijk. Na een drankje, de Chateaubriand besteld. Helaas Ontzettend lang op het gerecht moeten wachten (ruim een uur) zonder dat er nog iemand kwam vragen of er een van ons nog iets wou drinken. Zelfs een klein voorafje of stokbroodje kon er niet vanaf. Het meisje van de bediening was waarschijnlijk nog in opleiding, want deze liet tot 2 keer aan toe ons bestek op de grond vallen, erg rommelig. Toen het gerecht er uiteindelijk was, was dit wederom helaas weer niet wat wij ervan verwacht hadden. De champignon "saus" was zo waterig, dat er niet op het vlees bleef zitten. Het vlees had een weeïge, bijna dierlijke smaak. De helft van het gerecht ontbrak overigens, want er werd gepofte aardappel bij beloofd. Met 4 personen kregen we bakjes met salade, friet en gevallen aardappelen, welke je normaal gesproken ook alleen krijg bij een hoofdgerecht. Voor een gerecht van maar liefst €54 vind ik dit en behoorlijke afknapper. Aangezien wij waren uitgenodigd door onze kennissen, heb ik hier niets over gezegd op de avond zelf. Al met al, een behoorlijke tegenvaller, en ik zal hier niet nog eens terug gaan. Zonde..

3,9