in Utrecht

Ken jij de Popocatepetl?

1. We laten ons verleiden via een aanbieding waarbij tevens kaartjes voor de kerstshow een Mexicaanse Elvis imitator zijn inbegrepen. Dan is 14,95 per couvert niet veel.
    Je krijgt dan wel eens 'speciaal' menu en gelet op de prijs waren onze verwachtingen bepaald niet hoog gespannen.
    Maar het eten is voortreffelijk: vooraf inktvisringen die, de arme inktvis gelet op de porties, bepaald een 'arm and a leg' gekost hebben.
    Het hoofdgerecht bestaat uit twee burrito's waar ook helemaal niets mis mee is. Mijn vrouw vindt die met chocoladesaus altijd zo lekker en hoewel niet bij het menu inbegrepen, toch chocosaus voor mijn jongedame. Weer niets mis met de porties!
    De bediening is vriendelijk en voorkomend en de inrichting wat kitscherig Mexicaans.
    Het toetje zit niet bij het menu, dus we laten koffie en thee aanrukken. Inclusief een liter wijn moeten we dus uiteindelijk toch bijna zestig euro afrekenen, maar het eten was daarvan iedere cent waard. Waar zat 'm dus de kneep: inderdaad in die Elvis imitator! De Elvis-imitator in Tivoli (best nog een hele wandeling) was grappig, maar niet voor meer dan drie nummers. Toen zijn we dan ook maar zachtjes via de zijdeur gevlucht.
    Desondanks een heerlijke avond gehad en prima gegeten!