1. Via Groupon deden wij mee aan de actie die als volgt omschreven wordt:

Eet zoveel originele en afwisselende tapas uit de internationale keuken als je op kan met 2, 4 of 8 personen. Nagerecht en 1 drankje p.p. behoren tot dit arrangement, te ervaren in een sfeervolle inrichting in Arnhem. De koks van mediterraans restaurant Andaluce zullen tijdens de avond tapas eten een scala aan veelzijdige tapas uit de internationale keuken bereiden.
    (einde citaat)

Het scala aan veelzijdige tapas is (figuurlijk, helaas niet letterlijk) aan onze neus voorbijgegaan.

Wij konden rond etenstijd NIET terecht. Om 20:30 uur was er weer plaats.
    Toen wij om 20:30 uur arriveerden bleek er die dag een buffet te zijn. Toen wij eenmaal bij dit buffet aankwamen bleek het niet te gaan om tapas (kleine gerechtjes) maar:
    -1 schaal kalfsgehakt (nog 1 stukje aanwezig)
    -1 schaal met champignons in roomsaus
    -1 schaal met huzarensalade
    -1 schaal met tonijnsalade
    -1 schaal met tapenade (voor op brood).

Aan tafel kregen wij nog een mandje turks-brood en een schoteltje met wat gefrituurde inktvisringen en per persoon 1 stukje bladerdeeg met feta & mint.

Toen de bediening vroeg of alles naar wens was, en wij aangaven dat dit niet het geval was, zei de dame in kwestie er niets aan te kunnen doen.
    Toen hebben wij gevraagd of de eigenaar aan tafel kon komen. Dit gebeurde.
    Toen wij ook bij hem aangaven dat dit géén onbeperkt tapas eten is, maar een saladebuffet zei hij: 'dit is ons concept', en bijna niemand klaagt daarover.
    Toevalligerwijs waren er (terwijl wij aan tafel zaten) net 2 dames opgestapt die zo goed als alles nog op hun bord hadden liggen (ook hen hoorden wij zeggen: wij hadden er iets anders van verwacht) en toen wij met de eigenaar in gesprek waren over onze onvrede, draaiden er 2 dames om van hun tafel en zij gaven aan zich te herkennen in hetgeen wij aangaven: ook zij waren teleurgesteld en hadden andere verwachtingen.
    Na een vervelend gesprek met de eigenaar zijn wij opgestapt en hebben bij thuiskomst een mail gestuurd naar Groupon dat dit écht een tegenvaller was....