1. Jelle van Buuren

We hadden op 13 december jl. een eindejaarsetentje met onze OR. Met de teneur van de overige recensies ben ik het helemaal eens. Ik hoorde alleen maar goedkeuring om me heen. Eerste klas kwaliteitsvoedsel. Wijn uit Bentelo! Kaas uit de bunkers van het oude vliegveld, raar idee, maar meer dan voortreffelijk. Waarom dan niet ook even die perzikken en ananas bij het weer wel zelfgemaakte ijs, heerlijk, vervangen door fruit dat wel hier in de natuur heeft gegroeid? Ik vroeg het even aan Judith, onze gastvrouw, die aanstekelijk had weten te vertellen over het ontstaan van deze restaurantformule: ze gaf toe, dat daar een zwak plekje zat... Zoals waarschijnlijk ook aan de kwaliteit van de koffie en thee. Daarop vind ik het authenticiteitslabel niet van toepassing. Doe daar maar een on-Twentse Italiaanse espresso en weg met die Pickwickthee, hoor!