1. Voor het eerst naar Ni Hao in het stadspark geweest om te eten. Ik wist totaal niet wat ik ervan moest verwachten, maar als ik de verhalen moest geloven zou het super moeten zijn.
    Persoonlijk vind ik Chinees eten voor een keer of tien per jaar wel lekker (moet ook lekker blijven).
    De eerste indruk toen ik binnen kwam: groot en veel te druk. Ik zat voor een paar deuren waar de koude wind zo doorheen blies.
    Het eten zelf: hoofdgerecht onder de maat, eten was lauw tot koud te noemen. Voorgerecht was redelijk, maar ook zeker niets speciaals aan. Nagerecht genoeg keus, gewoon redelijk.
    Personeel: straalt er niet echt vanaf dat ze hun werk met plezier doen. Onduidelijk te verstaan. Bediening verder wel redelijk.
    Samenvatting: Grote eetschuur die veel te lawaaiig is. Eten kan veel beter. Prijs/kwaliteit onder de maat. Ik zou het niemand aanraden.